Trzy proste sposoby przekazania faktur kosztowych w formie elektronicznej:
A. Korzystając z aplikacji mobilnej - zdjęcia faktur + udostępnij księgowej (dla posiadaczy telefonów Android)
B. Poprzez wysyłanie ich na uprzednio zdefiniowany adres e-mail.
C. Wgrywając ręcznie skany do systemu bankowości internetowej
A. Jak korzystać z aplikacji mobilnej
1. Należy pobrać aplikację mobilną ze sklepu Google Play na telefonie typu Android - Moja księgowa ELZAB
2. Przejść do zakładki e-Segregator i kliknąć przycisk Pobierz i połącz aplikację mobilną
3., Kliknąć WYGENERUJ. Pojawi się QR kod do połączenia z aplikacją mobilną.
- Wejdź do aplikacji - zdjęcia faktur + udostępnij księgowej na smartfonie, wybierz opcję skanuj QR code. Po najechaniu telefonem na kod, aplikacja potwierdzi poprawne zalogowanie i poprosi o ustawienie czterocyfrowego PINu. Wprowadź go dwukrotnie lub skorzystaj z opcji skanera linii papilarnych.
- Aby dodać dokument kosztowy wejdź w opcję Dodaj wydatek, zrób zdjęcie faktury i kliknij Zapisz, aby aplikacja automatycznie przekazała zdjęcie dokumentu do systemu. Potwierdzenie wgrania zdjęcia otrzymasz mailem. Aby sprawdzić czy wszystkie faktury się wgrały wejdź w systemie w zakładkę eSegregator/ Do zatwierdzenia lub Wszystkie
B. Wysyłanie faktur na zdefiniowany adres e-mail
Aby zdefiniować indywidualny adres mailowy należy w zakładce eSegregator wybrać przycisk Skonfiguruj e-mail do przesyłania faktur pdf
Wprowadzić przedrostek do adresu mailowego i zatwierdzić przyciskiem Zapisz
C. Ręczne wgranie faktur do systemu księgowego
Należy w zakładce eSegregator wybrać przycisk Wgraj skany
Następnie można wgrać pojedynczy dokument lub dokument zbiorczy PDF z dysku komputera. Maksymalny rozmiar pliku: 5MB (dokument pojedynczy) i 100MB (dokument zbiorczy). Akceptowane rozszerzenia plików: PDF, JPG, PNG. Status przetwarzania i księgowania dokumentów przez naszego pracownika widoczny jest w zakładce WSZYSTKIE.