Trzy proste sposoby przekazania faktur kosztowych w formie elektronicznej:


A. Korzystając z aplikacji mobilnej  - zdjęcia faktur + udostępnij księgowej (dla posiadaczy telefonów Android)

B. Poprzez wysyłanie ich na uprzednio zdefiniowany  adres e-mail.

C. Wgrywając ręcznie skany do systemu bankowości internetowej

 



A. Jak korzystać z aplikacji mobilnej

 

1. Należy pobrać aplikację mobilną ze sklepu Google Play na telefonie typu Android - Moja księgowa ELZAB

2. Przejść do zakładki e-Segregator i kliknąć przycisk Pobierz i połącz aplikację mobilną


3., Kliknąć WYGENERUJ. Pojawi się QR kod do połączenia z aplikacją mobilną. 

  1. Wejdź do aplikacji  - zdjęcia faktur + udostępnij księgowej na smartfonie, wybierz opcję skanuj QR code. Po najechaniu telefonem na kod, aplikacja potwierdzi poprawne zalogowanie i poprosi o ustawienie czterocyfrowego PINu. Wprowadź go dwukrotnie lub skorzystaj z opcji skanera linii papilarnych.
  2. Aby dodać dokument kosztowy wejdź w opcję Dodaj wydatek, zrób zdjęcie faktury i kliknij Zapisz, aby aplikacja automatycznie przekazała zdjęcie dokumentu do systemu. Potwierdzenie wgrania zdjęcia otrzymasz mailem. Aby sprawdzić czy wszystkie faktury się wgrały wejdź w systemie w zakładkę eSegregator/ Do zatwierdzenia lub Wszystkie


 

 

B. Wysyłanie faktur na zdefiniowany adres e-mail


Aby zdefiniować indywidualny adres mailowy należy w zakładce eSegregator wybrać przycisk Skonfiguruj e-mail do przesyłania faktur pdf

 

 

Wprowadzić przedrostek do adresu mailowego i zatwierdzić przyciskiem Zapisz

 


C. Ręczne wgranie faktur do systemu księgowego

 

Należy w zakładce eSegregator wybrać przycisk Wgraj skany


 

 

 

Następnie można wgrać pojedynczy dokument lub dokument zbiorczy PDF z dysku komputera. Maksymalny rozmiar pliku: 5MB (dokument pojedynczy) i 100MB (dokument zbiorczy). Akceptowane rozszerzenia plików: PDF, JPG, PNG. Status przetwarzania i księgowania dokumentów przez naszego pracownika widoczny jest w zakładce WSZYSTKIE.