FAQ
Usługę Moja księgowa ELZAB należy aktywować zakładając konto na stronie: https://ak21kp.elzab.cdirector.eu/profile/login
pt, 24 Cze, 2022 o 4:12 PO POŁUDNIU
W przypadku problemów z aktywacją usługi, skontaktuj się z Działem Pomocy Technicznej dostępnym pod numerem 22 100 47 93 dostępnym w godz. 9-17 od poniedzi...
czw, 19 Maj, 2022 o 11:45 RANO
Kontakt z CashDirector S.A. można nawiązać telefonicznie pod numerem 22 100 47 93, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17 lub mailowo pod adresem: pomo...
pt, 24 Cze, 2022 o 4:16 PO POŁUDNIU
Dzięki systemowi Moja księgowa ELZAB Klient może samodzielnie prowadzić księgowość swojej firmy, posiadać kontrolę nad swoimi finansami i w jednym miejscu n...
pt, 24 Cze, 2022 o 4:20 PO POŁUDNIU
Usługa aktywowana jest dla jednej działalności. Jeśli masz dwie firmy – dla każdej musisz oddzielnie założyć konto. Nie ma możliwości obsługi dwóch firm na ...
pt, 24 Cze, 2022 o 4:21 PO POŁUDNIU
Jest to udogodnienie, które pozwoli Ci wystawić faktury Twoim kontrahentom w trzech szybkich krokach. Szybką fakturę można wystawić w zakładce Pulpit. W wys...
pt, 24 Cze, 2022 o 4:22 PO POŁUDNIU
Problemy można zgłaszać kontaktując się z Działem Pomocy Technicznej telefonicznie: 22 100 47 93 od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, mailowo na adr...
pt, 24 Cze, 2022 o 4:23 PO POŁUDNIU
Uaktualnienia informacji należy dokonać bezpośrednio systemie w zakładce Ustawienia. W celu uzyskania szczegółowej instrukcji możesz skontaktować się z Dzia...
pt, 24 Cze, 2022 o 4:27 PO POŁUDNIU
Wysyłanie plików JPK z systemu zazwyczaj trwa kilka minut, jednak status wysyłki w systemie zostanie zmieniony na "wysłany" dopiero po przyjęciu p...
pt, 24 Cze, 2022 o 4:28 PO POŁUDNIU